>
وبلاگicon
اگر می توانستم

دلــــــی پـــر از حــرف

اگر حرفهای دلم بی اگر بود

اگر فرصت چشم من بیشتر بود

اگر می توانستم از خاک

                              یک دسته لبخند پرپر بچینم

تو را می توانستم

                     ای دور

                              از دور

                                       یک بار دیگر ببینم!

 



نظرات شما عزیزان:

شیطون بلا
ساعت16:01---19 آبان 1392
سلام چراد دیگه به وب من سر نمیزنی هاااااااااااااااا

علیرضا
ساعت19:40---25 شهريور 1392
سلام
علیرضا هستم وب خیلی خوبی دارید
ادرس وبم و واستون گذاشتم به وب من هم سر بزنید اگر مایل باشید تبادل لینک داشته باشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 24 / 6 / 1392برچسب:,ساعت3:48 قبل از ظهر توسط reyhane | |